Woensdag, 17 april 2019

Een nieuw uiterlijk, dezelfde kwaliteit

Een nieuwe huisstijl voor de zaadverpakkingen van Nunhems.
Zoals u weet heeft BASF op 16 augustus 2018 het groentezadenmerk Nunhems overgenomen. Vanaf genoemde datum zijn we bezig met het aanpassen van onze huisstijl.

De laatste stap is het wereldwijd aanpassen van onze zaadverpakkingen. Dit gebeurt geleidelijk tussen 1 mei en 31 augustus 2019. Het nieuwe verpakkingsontwerp laat zien dat Nunhems een merk van BASF is. Het gaat om een visuele, uiterlijke verandering; het zaad blijft van dezelfde hoge kwaliteit als u gewend bent. Andere specificaties zoals verpakkingskwaliteit en afmetingen blijven onveranderd. Onze verzenddocumenten en facturen zijn al in 2018 aangepast met het BASF-logo en zullen niet worden gewijzigd.

We blijven werken met dezelfde toewijding, vanuit dezelfde locaties en met dezelfde passie voor kwaliteit en persoonlijke service.

Landen

Landen

Zoeken